Private label in de cosmetica

      Geen reacties op Private label in de cosmetica

In een aantal branches komt het voor dat bedrijven een private label beginnen. Dit is een concept waarbij een bedrijf zijn eigen merknaam geeft aan een product of dienst dat een ander bedrijf voortbrengt. Zo kennen we in de supermarkten de huismerken. In dit geval is het vaak een goedkope variant op de duurdere a-merken. Een ander soort is de private label cosmetica. Een compleet eigen cosmetica lijn kan worden opgezet onder de naam van een bedrijf of een persoon. Een bedrijf dat hier gespecialiseerd in is, is The Cosmetic Company.

 

The Cosmetic Company heeft veel ervaring in het wegzetten van private label producten en lijnen. Verschillende succesvolle private labels zijn zo ontstaan. Er zijn drie kernwaarden die bij dit bedrijf naar voren komen: innovatie, beleving en kwaliteit. Dit wordt zo strak mogelijk omgezet in een private label zoals de klant het voor ogen heeft.

 

Onder een private label cosmetica zijn 3 categorieën producten: body and hair, skin cair en fragrance. Vooral het laatste is erg populair bij bekende mensen die een private label beginnen. Denk hierbij aan geurtjes van David Beckham en Jennifer Lopez.

 

De rol van The Cosmetic Company in het maken van een private label zal groot zijn. Ze gaan zoveel mogelijk werk voor u uit handen nemen, zodat u zich met uw bedrijf bezig kan houden. Het gevaar is dat de private label niet geheel aan uw wensen voldoet. Vandaar dat er regelmatig contact met u op zal worden genomen en een aantal zaken zal worden kort gesloten. Door een persoonlijke en transparante aanpak zal uiteindelijk toch de private label cosmetica worden gecreëerd die u voor ogen heeft.

 

Voor vragen over private label in de cosmetica wereld of The Cosmetic Company kunt u terecht op de site: www.thecosmeticcompany.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *